czwartek, 22 czerwca 2023

Kawka wpadla z wizytą

No to mamy prawdziwe, gorące lato takie, że strach bez kapelusza wyjść z domu.  Wybrałam się na krótki spacerek by zrobić kilka fotografii moim nowym aparatem no i zwyczajne nauczyć się jak go „obsługiwać”. Jestem z pokolenia co nie czyta instrukcji obsługi załączonych do nowo kupionych sprzętów. I uczy się na błędach , trudno taki to już ze mnie „uparciuch tradycjonalista” ;))










Zrobiłam kilka fotografii wróciła do domu a w domu a raczej za oknem czekała na mnie klientka,  ptasia klientka czyli pani Kawka. 

Poprosiła o sesję zdjęciową i portret namalowany np. na koszulce;))

Pogadałyśmy chwilkę i  przeczytałam jej stary  wierszyk, który napisałam dawno temu . Choć poetka ze mnie taka sobie to pani Kawce wierszyk się spodobał.

Na poranną kawkę zaprosiłam zaprzyjaźnioną kawkę,

Niestety kawka , kawki nie pije ,

Serduszko po kawce , kawce zbyt mocno bije.

Zaproponowałam kawce by ciasto zjadła ze mną na trawce,

Moje ciasto z owocami smakowało milej kawce.

Pogadałyśmy chwilkę , kawka na drogę wzięła okruszek,

Poczęstuje znajomego wróbla by i on miał pełen brzuszek=)

Kawka odleciała, może jutro przyleci znowu to pokażę jej fotografie:)






Oczywiście , że żartuję ale mamy lato i odrobinka fantazji nie zaszkodzi. 


25 komentarzy:

  1. I love your Jackdaw poem, it's beautiful, great idea. My friend often laughs at me because i talk to birds and animals! Your camera seems to be good. Learning by doing is always better than reading the instruction manuals! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi ,że wierszyk się spodobał ja też lubię rozmawiać z ptakami i zwierzakami. Powoli uczę się nowego aparatu. Serdecznie życzę udanego weekendu:)

      Usuń
  2. Ale fajnego gościa miałaś, a wierszyk świetny, na pewno się jej spodobał ;)))
    Piękne zdjęcia zrobiłaś nowym aparatem... ja też z tych nie czytających instrukcji, tylko dochodzących do wszystkiego metodą prób i błędów ;))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kawki bo to mądre ptaki a ta była taka zabawna. No to super,że nie jestem dziwakiem i jest nas więcej co to lubią wszystko sprawdzić i spróbować;)) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Z nauką obsługi nowego sprzętu mam tak samo - wolę się uczyć na błędach, niż z instrukcji obsługi :). A Tobie zdjęcia nowym aparatem wyszły fantastyczne. Kawka zachowała się niczym prawdziwy model. Nie dziwię się, że kawce spodobał się Twój wierszyk - jest uroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to witam jak to się mówi w klubie , ja w połowie czytania instrukcji już się zaczynam gubić;)) Kawka pozowała faktycznie jakby na sesji zdjęciowej była:) Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Fajnie udało Ci się uchwycić na zdjęciach tą kawkę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Чудесные фотографии! И ваш гость просто замечательный!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia nowym aparatem. Wierszyk o kawce i sama kawka- super.
    Pozdrawiam. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawka pozowała jak rasowa modelka. A wierszyk świetny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam zdziwiona bo gorąco było jak w piekle apma siedziała i poxowała😁 Pozdrawiam serdrcznie😊

      Usuń
  8. Las flores, los insectos, las aves. Todo esto que refleja tus imágenes, están en la naturaleza. No hay nada más que pasear por ella, para admirar tanta belleza.

    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny. Milego tygodnia😊🌞

      Usuń
    2. Ja też nie lubię czytać instrukcji. Zawsze robi to mój Eryk i "wykłada mi kawę na ławę" Zdjęcia przepiękne. Czy możesz zdradzić nazwę aparatu fotograficznego? Czy w Twoim mieście można w sklepach kupić aparaty? U mnie są niedostępne.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Kupiłam go w Szczecinie bo u nas też nie ma ich w sklepach . To Canon miałam Nikona takiego ponad 10 - letniego czas było na nowy😉 Pozdtaeiam serdecznie😊


      Usuń
    4. Trochę za daleko do Szczecina. Ja cały czas robię zdjęcia na Canonie. Jestem zadowolona.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Bonitas fotografías. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczny wierszyk.
    A co do instrukcji, to techniczni mają takie powiedzenie: "jak już ci nic nie wychodzi, to przeczytaj instrukcję ".

    OdpowiedzUsuń