sobota, 17 czerwca 2023

Jak zrobić monidło po nowemu;)

Dawniej kiedy fotografie były czarno-białe a na portret ślubny nie każdego było stać zamawiało się monidło rodzaj portretu malowanego na podstawie fotografii. Dziś kolorowe fotografie to norma i czasami szukamy czegoś co przywróci czar dawnych lat;)) W Internecie przypadkowo zobaczyłam fotografie ślubne z ręcznie haftowanymi elementami np. bukietem panny młodej . Pomyślała super sprawa coś nowego i wydawało mi się to łatwe bo z haftem jestem od lat jak zwykło się mawiać za pan brat. No i? No i nic bardziej mylnego , chwila nie uwagi i zamiast bukietu może na fotografii pojawić się dziura ;)) Na szczęście udało mi się uniknąć takiej niespodzianki. Taki haft wymaga cierpliwości i czasu. 












Kupiłam ozdobna ramkę a fotografię ozdobiłam dodatkowo białą koronką i  oto jest  monidło po nowemu;))

O fotografiach ślubnych i monidle już kiedyś pisałam ;))

 

https://kufereklucyny.blogspot.com/2014/08/slubne-fotografie-jakie-byy-jakie-sa.html


40 komentarzy:

  1. What a wondxerful idea, you have created such a beautiful and unique photo - I love it! Have a great weekend, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Si algunas fotografías destaca por sus bellos colores, también hoy día, no es descartada la opción em blanco y negro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię fotografie kolorowe ale i te czarno-białe ważne by ludzie na nich wyglądali pięknie i żeby byli zadowoleni. Udanego weekendu:)

      Usuń
  3. Niesamowity efekt, ogromnie mi się podoba.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, a haft na czarno białym zdjęciu wygląda na bardzo efektownie.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale rewelacyjny pomysł! Efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł, ale u mnie odpada, byłaby tylko dziura:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bałam się., że będzie dziura i miałam na wszelki wypadek drugą fotografię😁 Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  7. Przepięknie Lucynko. Wspaniała pamiątka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te quedó muy bonita. Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful flower bouquet. Nice to see them in colours.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucynko, ależ cudnie to wygląda, wspaniały pomysł i oczywiście wykonanie :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity pomysł , wykonanie i efekt końcowy. Wyszło naprawdę pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi . Dziękuję i serdecznie pozdrawiam w letni dzien😊🌞⚘

      Usuń
  12. Nigdy wcześniej nie widziałem czegoś takiego. To jest piękne! Fotografia ślubna jest wyjątkowa. Bukiet kwiatów jest przepiękny! Pięknie oprawiłaś to zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! You have done a beautiful job! I love the embroidery on the photograph!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt prezentuje się naprawdę świetnie :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Lucynko!
    Jestem pod wrażeniem Twojej pracy. Monidło wyszło fantastycznie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się.cieszę, że się spodobało monidło. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  16. Wspaniały pomysł z tym haftowanym kwiatem. Nadało to monidłu wyjątkowości i oryginalności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba. Jutro trafi do "moich nowożenców"😊. Pozdraeiam serdecznie😊

      Usuń
  17. Świetny pomysł i piękne wykonanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń