wtorek, 27 czerwca 2023

Ryba żaglica na błękicie ...:)

     Kurtka jeansowa  zacznie nas nudzić co wtedy zrobić? Zajrzeć do Internetu i zobaczyć co jest teraz modne a później wystarczy wyciągnąć farby , uruchomić wyobraźnie i namalować wzór . W przypadku tej kurtki było tak:

- mamo może byś mi coś namalowała na tj kurtce ?

- a co to ma być?

- żaglica

- co to za zwierz?

- to ryba;)

No to sobie wygooglowałam  i już wiem, że żaglica to:

inaczej (Istiophorus platypterus) – gatunek ryby morskiej okoniokształtnej z rodziny żaglicowatych (Istiophoridae). Żaglica  najszybciej pływająca ryba świata, nazwę zawdzięcza płetwie grzbietowej przypominającej żagiel.








A żeby nie było wcześniej też malowałam na jeansowej odzieży ptaki i oczywiście koty;))

https://kufereklucyny.blogspot.com/2020/07/podrozniczek-i-spodnica-z-odzysku.html



    https://kufereklucyny.blogspot.com/2021/04/malowane-koty-i-wiosna.html



 A jak mowa o o kotach to Tosia mówi,że rybka owszem ładna ale za wielka bo: 



"Żaglica dorasta do 3,5 metra długości i nawet 100 kilogramów wagi, jednak najbardziej imponuje osiągana przez tę rybę prędkość - do 110 kilometrów na godzinę, według niektórych źródeł nawet więcej. Szczególnie charakterystyczna dla żaglicy jest jej wysoka (nawet dwukrotnie wyższa niż tułów) płetwa grzbietowa."




40 komentarzy:

  1. Я больше люблю птичек и кошечек!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam te malowane ubrania, Lucynko. Rybka jest super.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kot wyglądający z kieszeni jest obłędny. A i żaglica niczego sobie. Też nie wiedziałam, że jest taka ryba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia 😼🐟

      Usuń
  4. Ja to bym mogła co najwyżej wyszyć takowa bo niestety do malowania nie mam sprzętu a przede wszystkim talentu.
    Kurtka po Twoim malowaniu jak nowa , myślę że dziecię bardzo zadowolone !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi niezmiernie czytać takie komentarze😊 Serdeczności przesyłam😊

      Usuń
  5. Me gusta muchísimo Lucyna drozlowska. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za informacje o żaglówce. Jakie to szczęście, że mam obraz mamy na kurtce. Piękne dzieła sztuki. I ładny kot też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryba jest ciekawa. Miło mi, że się spodpbała. Bardzo dziękuję.😊

      Usuń
  7. Wyszło fantastycznie! Masz talent, podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Es más atractiva, con esos buenos dibujos que la decora.
    un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i fantastyczne wykonanie. Chyba muszę kupić farby do odzieży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Polecam malowanie na tkaninach to dobra zabawa ,polecam. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  10. Wie dziecię czego chce, pieknie wybrala a mama cudnie namalowała ale to trzeba mieć talent. Odziez malowana jest rewelacyjna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie ozdobiona kurtka, a żaglica wyszła Ci rewelacyjnie! Ptaszek i kociak też są świetne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie namalowałaś żaglicę. Wspaniale wygląda na kurtce.
    Okazuje się, że bardzo ładnie wychodzą Ci malowane obrazki na jeansie. Kotek i ptaszek- ładniutkie.
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego popołudnia, Lucynko.

    OdpowiedzUsuń
  13. That is a nice painting on the jacket.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję cieszę się, że się podoba. Miłego weekendu:)

      Usuń
    2. Nie znałam tej ryby. Na kurtce wygląda fantastycznie. Wszystkie Twoje prace są wspaniałe.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    3. Ja też nie wiedziałam o niej ale córka mi powiedział, że to fajna ryba😁 Dziękuję.bardzo i serdecznie pozdrawiam😊

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. I podobno smaczna ale ja ryb nie jadam bo nie lubię . To choć je namaluję;) Udanego nowego tygodnia życzę:)

      Usuń
  15. Bardzo nietypowa ozdoba kurtki ale przez to jest bardzo oryginalna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było zamówienie lubię takie nowe wyzwania😉Udanego tyhodnia😊

      Usuń
  16. Rewelacja! Świetna ta ryba! To znaczy ryba jako ryba i Twój malunek też :). Genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ,Dziękuję. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  17. Wszystko to jest bardzo słodkie, jesteś bardzo utalentowaną artystką. Kocham twojego kota w koszyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję , miło mi, że moje prace się podobają. Udanego dnia życzę😊

      Usuń