poniedziałek, 2 października 2023

Koszulki z owadami ręcznie malowane;))

     Wakacje dobiegły końca czas na wspomnienia  a jak wspomnienia to oglądanie fotografii, wspominanie i  .. malowanie koszulek.

    Dziś dwie z stawonogami a konkretnie z owadami.

Owady to jak podaje Wikipedia:

"Stawonogi można podzielić na skorupiaki, pajęczaki i owady. Skorupiaki mają dwie pary czułek i różną liczbę odnóży krocznych. Pajęczaki nie mają czułek i posiadają cztery pary odnóży krocznych, zaś owady mają jedną parę czułek i trzy pary odnóży krocznych. Stawonogi zjadają rośliny i zwierzęta."

Czy namalowałam owady identycznie jak na fotografiach? Zapewne nie ale jak mawiał wielki mistrz Pablo Ruiz Picasso  od tego by było identycznie jest fotografia. A jak wiadomo z autorytetami się nie dyskutuje  ;)

Zapraszam serdecznie do mojego "malowanego terrarium"  :)















      

42 komentarze:

  1. Impécables !!!! Très bien peint et très original !!!
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulki entymologa:))) Świetne!
    serdecznie pozdrawiam Lucynko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your paintings are fabulous, much nicer than the real insects! Have a great week, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne koszulki! Nie lubię gdy coś po mnie łazi, ale taka koszulka mi nie straszna ;-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam tak samo za owadami łażącymi po mnie nie przrpadam:) Dziękuję bardzo za odwiedziny i życzę udanego tygodnia pierwszego w pażdzierniku :)

      Usuń
  5. Fajne są takie koszulki z ręcznie malowanymi ozdobami na nich . Ciekawe jak one zachowują się w praniu??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło, że koszulki się podobają. Można je prac w 40 stopniach w pralce. Maluję farbami do tkanin i utrwalam termicznie. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Za owadami nie przepadam, ale muszę przyznać, że jesteś Lucynko perfekcjonistką w ich malowaniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muy bonitas camisetas. Quedan muy bien esos diseños.
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucynko!
    Twoje koszulki są prześliczne i bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Malunki dodają wiele uroku. Koszulki dla ogrodników , zielarzy i wszystkich którzy kochają naturę. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały czas rozwijasz swój talent, a twoje rysunki na koszulkach są znakomite, to bardzo dobry pomysł.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite, jak żywe i wyglądają 3D, masz wielki talent.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobały. Miłego weekendu życzę :)

      Usuń
  12. Te han quedado muy bonitas. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie malujesz. Zastanawiałam się kiedyś, czy podczas prania, obraz zachowuje się ?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można prać koszulki bez obawy w 40 stopniach nawet w pralce. Dziękuję i życzę udanego weekendu:)

      Usuń
  14. Bardzo ładnie namalowane owady na koszulkach :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lucynko, jesteś prawdziwą mistrzynią w tym, co robisz. Te koszulki są obłędne! A ja widzę dla nich jeszcze jedno zastosowanie - terapeutyczne. Zauważyłam, że wiele osób, a zwłaszcza dzieci, boi się, kiedy usiądzie na nich owad. Niektóre sytuacje rozumem, ale taka mucha czy biedronka większej krzywdy nie zrobią. A taki owad na koszulce i nie odleci i nie ugryzie. I wygląda całkiem sympatycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to też nie za wszystkimi owadami przepadam choć muchy i biedronki się nie obawiam:) Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  16. Mucha jest rewelacyjna !!! To drugie "coś" też !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, .że malowałam z fotografii , które zrobił mój mąż na "Frmie moyuli" i też nie wiem jak nazywa się ten stawonóg;)) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  17. Bardzo mi się podobają, bo są bardzo oryginalne. Owszem, fajne są te z kotami, myszkami, pieskami. Ale kto tam ozdabia odzież w "robactwo"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje robalowe koszulki się spodobały. Miłego weekendu życzę:)

      Usuń
  18. Owady jak żywe. Brrrr.... Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też owady lubię ale tylko na obrazku;)) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń