piątek, 4 października 2013

Dziś dzień uśmiechu i uśmiechniętych=))


moja córka miała jakieś 2 latka
Od 1999 roku w ,każdy pierwszy piątek października obchodzony jest „światowy dzień uśmiechu” i dziś właśnie mamy pierwszy piątek października a co za tym idzie święto uśmiechu .
Kto to wymyślił ? Z tego co wyczytałam to w 1963 roku to Harvey Ball, autor znanego na całym świecie symbolu żółtej uśmiechniętej buzi, tzw. „smiley face”. I chwała mu za to.

a to ja tez miałam kiedyś 2 latka=)))


Właściwie to za każdym razem gdy ktoś robi nam fotografię słyszymy „uśmiechnij się” , kiedy coś nas gnębi i z nieba lecą żaby to na pociechę powtarzamy „uśmiechnij się jutro będzie lepiej”.
Od dzieciństwa po wiek dojrzały uśmiech pozwala nam przetrwać złe chwile. Podobno uśmiech jest lepszym sposobem na aktywizacje mózgu niż jedzenie czekolady , na pewno w przeciwieństwie do czekolady nie powoduje tycia a co za tym idzie kłopotów z nadwagą=))




A ja pamiętam z lat szkolnych taki oto wierszyk:
„Uśmiechnął się do mnie o serce ratunku,
bo czymże jest uśmiech ? To pół pocałunku”
A dwa uśmiechy to już cały pocałunek a jak on czy ona są tacy cudni i jak ma się naście lat to czy może być coś cenniejszego...=))

A oto kilka uśmiechów na zachętę=))


Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim. Proszę o podawanie źródła pochodzenia fotografii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz