piątek, 20 grudnia 2013

Karneciki do świątecznych podarunków... (uzupełnione 2018 rok)


Popijając poranną herbatkę przypomniałam sobie,że muszę zrobić „karneciki” do prezentów. Skoro karty pocztowe zrobiłam własnoręcznie to i karneciki też dam rade. 










Co mi było potrzebne?
  • papier taki do drukowania wizytówek
  • kredki, czarny cienkopis
  • ołówek , gumka tak na wszelki wypadek
  • ozdobne wstążeczki, włóczka, kolorowe nici
  • dziurkacz do papieru
  • klej.





Na każdej można narysować coś co kojarzy się ze świętami lub co obdarowywany lubi najbardziej jak to mawiają dzieciaki „naj, najbardziej na świecie”=))
Można wydrukować fotografie lub po prostu przykleić kawałeczki kolorowej włóczki . Słowem warto puścić wodzę fantazji.





Oczywiście sfotografowałam tylko puste karteczki , bo te przywiązane do prezentów dla najbliższych mi osób pozostaną w ukryciu do Wigilii. Aha nie warto odkładać pakowania podarków na ostatnia chwile ,bo po prostu w ostatnie dni ma się wystarczająco dużo pracy w kuchni a przecież trzeba jeszcze zadbać o siebie by oczarować gości i najbliższych=)

Czasami tak bywa,że po latach wraca się do starego posta by coś do niego dodać;)
Tak jest i tym razem. W tym roku tez postanowiłam samodzielnie wykonać karneciki do podarunków .
Właściwie taki karnecik można zrobić ze wszystkiego, do wszystkiego i prawie za darmo z tego co znajdzie się w szufladzie.

Można coś narysować ,


można wyciąć coś z zeszłorocznych kart świątecznych albo z kolorowych czasopism,





można przykleić kawałki koronki, wstążki ,





przykleić drobne ozdoby z filcu

albo przykleić znaczek pocztowy z motywem świąt z starej koperty słowem co komu w duszy gra;)


Jeszcze tylko wyciąć dziurkę dziurkaczem do dać kawałek sznureczka lub wstążeczki i wypisać na odwrocie do kogo ma trafić podarunek:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz