piątek, 4 marca 2016

Jest taka ptasia stołówka …. (fotografie)

Całkiem niedawno w ogrodzie domu przy ul. Wrocławskiej zobaczyłam ciekawy karmnik a raczej coś w rodzaju „sieci gastronomicznej” dla ptaków.

 Postanowiłam,że wrócę tu z aparatem .
Dziś podreptałam w tamtym kierunku a po drodze zobaczyłam jeszcze kilka fajnych rzeczy.

Przy jednym z domów przycupnął lew



 a na innym
pająk olbrzym utkał sieć.
















słońcu mienią się wieże cerkwi a po drugiej stronie pięknie prezentuje się maleńka wieżyczka .










 W oknach strych kamienic przegląda się miasto słowem bajkowo.


Wystarczy odrobinkę skręcić w bok by z bliska przyjrzeć się dokładnie ptasiej stołówce , na płocie okalającym jeden z domów doniczki oczekują wiosny. 



A kiedy wracałam do domu na przystanku autobusowym moim oczom ukazała się prawdziwa kolekcja „wałkowych portretów” czyżby to ostrzeżenie dla „rozrywkowych” mężów.
 Z walkiem podobno kobiety oczekują w domu na wracających nad ranem małżonków. =)) 













Walki co prawda można spotkać w wielu punktach naszego miast ale tu jest ich koło trzydziestu.
Zapraszam na spacer=)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz