sobota, 8 kwietnia 2017

Wielkanocny kiermasz 2017 w moim mieście. (fotografie)

A więc ,żebyście Kochami Moi nie myśleli ,że tylko siedzę w domu i maluję koszulki lub słucham co też nasi politycy z prawa , lewa i ze środka wyczyniają opowiem Wam a raczej pokaże jak to moje miasto Zielona Góra do świąt się przygotowuje. Jak co roku na rynku przy Ratuszu gwarno i kolorowo się zrobiło bo mamy kiermasz wielkanocny. 














Można kupić prawie wszystko od czegoś na przysłowiowy ząb po kolorowe ozdoby.















Króluje rękodzieło wszelakie poduchy ręcznie szyte, koszyki z gazetowego papieru plecione, szydełkowe cudeńka, palmy wielkanocne, pisanki , kraszanki i inne jajka ozdobne.
Każdy kupuje co potrzebuje i się nie targuje - o proszę jakie hasło reklamowe mi wyszło=))








Na rynku pojawił się w tym roku zając olbrzym choć czemu jest zielony tego nie wiem ale jest i cieszy dzieci . 





























Z głośników płynie muzyka tak cudna ,że pewnej psinie aż uszy wywróciły się „podszewką do góry” . Po chwili psiak ku uciesze obywateli miasta mojego zaczął głośno „śpiewać”. 









Tuż przy wieży ratuszowej postawiono jak co roku olbrzymia palmę wielkanocną na znak,że do świąt już niedaleko. 











Co prawda wkoło nie jajka a beczki na wino stoją ale wszak miasto nasze to "winny gród" i  z winiarstwa słynie=)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam wszelakie kiermasze ! Nie mogę przejść obojętnie obok nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez lubię kiermasze , kolorowe i dający przedsmak świąt=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem myślę, że nastrój przedświąteczny ma w sobie urok, który może rywalizować z samym świętem (zwykle szybko mijającym) ;)
    Piesek piękny :) Wyobrażam sobie jak śpiewał :) Ja mam w domu gadającą czworonożną istotkę (śpiewa rzadko). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas przygotowań do świąt to rzeczywiście czas radosny=)

    OdpowiedzUsuń