czwartek, 13 lipca 2017

Kolorowe trampki z motylem i fiołkami.

Czas wakacji to czas na ... Na noszenie trampek , tenisówek słowem taniego obuwia , które pasuje każdemu bez względu na płeć i wiek.










Na początek trzeba kupić odpowiednie trampki czyli nie za male nie za duże no i nie drogie.
Wybrałam się dziś na poszukiwanie  trampek a raczej tenisówek i ze zdziwieniem odkryłam ,że ich cena znacząco wzrosła oczywiście chodzi mi o takie zwyczajne tenisówki bo wiadomo te markowe potrafią kosztować nawet ponad 300 złotych .  Ale pobiegałam po mieście i znalazłam tenisówki za 19 złotych całkiem ładne. Oj ale się o cenach rozpisałam i pewnie wyszłam na sknerę jednak myślę, że dobrze jest pokazać jak za niewielkie pieniądze stworzyć coś fajnego .
Najpierw chciałam namalować na tenisówkach łowicki wzorek bo teraz wszędzie go pełno, moda nastala na ludowość "Made in Poland" . Tyle tylko,że jak wszyscy już coś mają to co to za frajda =))
 Namalowała więc kawałek ogrodu czyli fiołki i motyla. Ktoś zapyta czemu wzorek nie jest taki sam na każdym bucie a już odpowiadam buty są para więc jeden bez drugiego istnieć nie może a razem tworzą wspólną opowieść . =)
No to zaczynamy :
trampki cena 19, 00 zł.  w  cudne pudełko opakowane 
farby do tkanin (prezent od Świerszczyka internetowego znajomego )
pędzle 
ołówek
no i dużo dobrych chęci .











Ciekawa jestem czy spodobają się osobie dla , której je wymalowała no i czy trafiłam z rozmiarem=)











Spodobały się i pojechały nad morze=))

6 komentarzy:

  1. Witam serdecznie. Malowanie na tkaninie jest dla mnie zawsze urocze. Daje mnóstwo możliwości własnej kreatywności, jest inną techniką od dotychczasowych, jest niezwykłe w efekcie końcowym. Tu też tak jest Obuwie jest bardzo ciekawie ozdobione. Świetne, niespotykanie, niepowtarzalne. Dla mnie - bomba ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny no i za miłe słowa. Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampki wyglądają cudnie. I bardzo, bardzo podoba mi się pomysł zdobienia, oryginalnie i ciekawie :) Zastanawiałam się dłuższą chwilę i chyba zawsze spotykałam ten sam wzór na parze obuwia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi ,że się podobaja=) Osobie dla, której są przeznaczone też się spodobały
    choć nie typowe . Serdecznie pozdrawiam=)

    OdpowiedzUsuń