piątek, 13 lipca 2018

Poduszka z wakacyjnym motywem.


Sezon wakacyjny w pełni niektórzy z nas są na urlopie, inni dopiero się szykują do wyjazdu a są i tacy, którym urlop właśnie się skończył. Warto jednak mieć odrobinkę wakacyjnego klimatu w domu przez całe lato. 
Można wyciągnąć z szuflady wakacyjne pamiątki i ustawić je w widocznym miejscu. 



















Można też wymalować sobie wakacyjną podusie wystarczy tylko odrobina pracy i dużo dobrych chęci.




Na mojej podusi namalowałam mewę, bo kocham morze i wszystko, co mi o nim przypomina.








Jest taka bardzo stara piosenka  śpiewana przez Stana Borysa zawsze powraca w okresie wakacyjnym i znają ją chyba wszyscy, którym dane było spędzać wakacje nad polskim morzem.

Spacer dziką plażą.

Plaża, dzika plaża, morze dookoła...
Z wysokiego brzegu wieczór mewy woła...
Twarz przy twarzy, dłonie w dłoniach...
Przytuleni, zamyśleni, zakochani
idą brzegiem ku jesieni.

Jeszcze nie tak dawno szedłem tędy z tobą, ·wiatr nas szumem fali jak ramieniem objął.
Twarz przy twarzy, dłonie w dłoniach...
W blasku słońca, roześmiany razem z tobą
szedłem plażą zakochany


Plaża, dzika plaża dzisiaj nas nie słyszy.
Już nie moje imię w mokrym piasku pisze...
Twarz przy twarzy, dłonie w dłoniach...
Wspominamy, rozmyślamy, dziś dalecy, ·chociaż wczoraj zakochani.


Autor tekstu:
Zygmunt Krammer
Kompozytor:
Bohdan Kendelewicz
Rok powstania:
1969


Mewy to swoisty symbol nadmorskich wakacji. Mewy towarzyszą rybaków, kiedy wracają z połowów i co rano budzą mieszkańców i turystów swoim krzykiem. 

Przyszyłam koronkowa serwetkę kupioną za kilka groszy w sklepie z odzieżą używaną i dobrem wszelakim;) Ta serwetka skojarzyła mi się z rybacka siecią.  


Jeszcze tylko zaparzę sobie herbatkę w kubeczku z morskim motywem, włączę swój "blogowy neon"  i mogę zacząć planować tegoroczne wakacje.




A wieczorem ...:)


Na wakacjach spotkałam ...





2 komentarze: