środa, 11 lipca 2018

Zielona Góra w środku tygodnia=)) (fotografie)


Nie należę do tego rodzaju fotoamatorów, co to nie roztają się z aparatem fotograficznym, ani na chwilkę, ale czasami nie wypada łazić po mieście bez celu.    Człowiek, który chodzi i bacznie się wszystkiemu przygląda budzi wśród współobywateli zaniepokojenie, bo niby, czego on szuka a jak ma w ręku aparat to od razu wiadomo, że to niegroźny foto-maniak.=))

Niby znam miasto to znaczy nie całe miasto a raczej jego centrum jak własna kieszeń, ale ciągle odkrywam coś nowego, coś, co warto zatrzymać w kadrze jak to się górnolotnie mówi.

Kilka razy w tygodniu przechodzę koło tego placu zabaw i zawsze obiecuję sobie, że następnym razem na pewno sfotografuję murale na płocie tuż obok i zawsze o tym zapominałam aż do dziś.













Na ulicy Niepodległości na budynku, w którym mieści się siedziba jednej z partii politycznej wywieszono baner ze słowami Wincentego Witosa „Bez wolnego człowieka nie może być wolnego narodu” chyba każdy się z nimi zgodzi.


Miasto tętni życiem, pomimo, że dziś środa na deptaku nie brak spacerujących ludzi. 






































Obraz miasta bez zwierząt i ptaków byłby niepełny.



Bachusiki to stały punkt programu, że tak się wyrażę.



Już myślałam, że znam wszystkie a tu niespodzianka tuż przy teatrze odkryłam nowego członka bachusikowej rodzinki.  


Przycupnął na schodach obok wielkiej donicy z napisem „rozkwitaj w teatrze”.






















Na ścianie dawnego kina Wenus mój wzrok przykuła ciekawa instalacja tak to chyba należy nazwać.





A przy Bachusie prawdziwe święto sztuki.





Można jeszcze na chwilkę przysiąść w „przy kawiarnianym” ogródku, 


















zajrzeć w okna domów 



i czas wracać =)

2 komentarze:

  1. Dzięki Twoim zdjęciom wydaje mi się, że nie trzeba jechać, by bliżej poznać to miasto. To piękne. Ja sama również często zaglądam w różne miejsca, ale prawda jest taka, że to właśnie Zielona Góra jakoś mnie tak przyciąga. Kto wie, co będzie niedługo. Może się tam wybiorę, a nie będę tylko czytać Zielonogórski https://zielonogorski.pl/ .

    OdpowiedzUsuń