poniedziałek, 30 lipca 2018

Torba plażowa z słonecznikiem.


Upalna pogoda sprzyja plażowaniu wypadom nad morze, jezioro czy basen. Przyda się, więc koszyk czy torba, do której można zapakować ręcznik, kostium, kosmetyki itp. Modne w tym sezonie koszyki są drogie. Znalazłam torbę plażową przypominającą koszyk w jednym z supermarketów, postanowiłam dodać jej „charakteru” i ozdobić.  Kocham kwiaty, więc, że będzie to kwiat byłam pewna, ale jaki kwiat będzie najbardziej kojarzył się z latem? Oczywiście słonecznik.





Potrzebne mi były:

Wstążki
filc w kolorze zielonym
kawałek czarnego pluszu
Zielona włóczka
nici
igła.











fot. Lucyna D.


Ostatnio modne są wszelkiego rodzaju pompony, więc zrobiłam dwa jeden czerwony a drugi zielony zastąpią breloczek przy zamku torby.

Potrzebne będą:

włóczka w dwóch kolorach
karton
nożyczki.




Torba a raczej koszyk plażowy to prezent dla mojej córki Emilii ciekawe czy jej się spodoba ?
Jak widać spodobał się ;)

Słoneczniki pięknie prezentują się zarówno w ogrodzie jak i na fotografiach. Poprosiłam mojego  znajomego Tomka Dominiaka, wielkiego miłośnika fotografii o możliwość udostępnienia kilku jego fotografii z słonecznikami na moim blogu.  Mnie zachwyciły mam nadzieję ,że i Wam się spodobają.
fot. T. Dominiak

fot. T, Dominiak


Ten mały romantyk z gitarą to Gustaw dla przyjaciół i znajomych po prostu Gucio. Gucio to jeden z najbardziej rozpoznawalnych młodych obywateli naszego miasta . 
fot. T. Dominiak
  


4 komentarze:

  1. I torba zyskała nowy wygląd:)) Pomysłowo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i pozdrawiam z upalnej Zielonej Góry:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Torba teraz wygląda rewelacyjnie. Nadałaś jej niepowtarzalny charakter, cały wachlarz uroku. Bardzo mi się podoba, słonecznik mnie zachwyca. Chętnie taką nosiłabym. :) Pozdrawiam, miłych dni, uściski serdeczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń