niedziela, 8 lipca 2018

Koszulka z żółwiem morskim, czyli letnie klimaty czas zacząć=))



Co by tu namalować na koszulce? A może żółwia morskiego, bo mamy lato czas odpoczynku, dalekich i bliskich podroży i morskich klimatów;)














Jakiś czas temu nabyłam w sklepie second hand cudnego pluszowego żółwia, miał służyć za poduszkę do siedzenia.
Mój mąż obejrzał żółwika i stwierdził, że szkoda takie sympatycznego pluszaka na poduszkę do siedzenia na podłodze, przygarnął zwierzaka i służy mu, jako ogrzewacz brzucha, ( którego na razie trudno się u mojego małżonka doszukać) w chłodne dni.  Słowem żółw zadomowił się w naszym domu;)).


Żółw morski (Cheloniidae) osiąga długość 75 do 140 cm i waży nawet do 500 kg.
Kończyny maja przekształcone w szerokie pletwy, tylne odnóża działają podobnie do steru w lodzi a przednie jak skrzydła ptaków. Nie mają zębów, więc używają mocnych szczęk do rozgniatania i rwania pokarmów. Żywi a się bezkręgowcami, wodorostami, mięczakami, algami itp.


Potrzebne będą:

Farby do tkanin
Pędzle
Kalka barwiąca
Kalka techniczna.


























6 komentarzy:

  1. Uroczy żółw, superowo się prezentuje na koszulce. Jest wakacyjnie, no fajowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę ,że żółw się spodobał . Wakacje to cudny czas więc życzę udanych wakacji=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka jak zwykle (piękna :) ) Pluszaczek urzekł mnie swoją minką na zdjęciu, na którym główkę opiera na koszulce. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję miło mi, że koszulka się spodobała. Pluszak faktycznie wygląda jakby spodobał musie kuzyn z koszulki;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się spodobał :) Taki słodziutki i przywołuje wakacyjny czas :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie i wakacyjnie pozdrawiam=)

    OdpowiedzUsuń