piątek, 10 maja 2019

Moje kwiatowe wyzwanie ( foamiran);)


„Irański foamiran, to arkusze pianki, która pod wpływem ciepła daje się dowolnie kształtować i formować zarówno przy użyciu specjalistycznych form czy narzędzi jak i ludzkich palców.”



Należałoby dodać, że cierpliwości przy tworzeniu trzeba wiele powiedziałabym bardzo wiele inaczej palce się skleją, pianka stopi albo jak mocniej pociągnąć rozerwie. W Internecie jest kilka filmików jak robić kwiaty z tego tworzywa i wszyscy zapewniają, że to łatwe tylko, że najpierw trzeba poćwiczyć.

No cóż jak się już poćwiczy to pewnie będzie łatwe na razie jest tak średnio, ale będzie lepiej. Zresztą robienie kwiecia z foamiranu przy tworzeniu makijażu scenicznego to rzeczywiście łatwizna. Skąd to wiem? 

Bo „ wujek Google” zaproponował mi bym zobaczyła jak robi się makijaż sceniczny a potem jak powstaje maska, w której 28 letnia aktorka będzie wyglądać na staruszkę.


Podobno taka mastka to niezwykle kosztowna sprawa może kosztować około 10 tysięcy dolarów.

Nie powiem lubię takie filmiki podziwiam zawsze kunszt charakteryzatorów, kostiumologów i scenografów wszystkich innych, którzy potrafią sprawić, że wszystko wydaje się realne i na czas trwania filmu  przenosimy się w świat w którym toczy się opowieść.

Po tej porcji wiadomości już wiem, że robienie kwiatów z foamiranu rzeczywiście nie jest aż tak bardzo pracochłonne . I można powolutku nauczyć się jak tworzyć bajkowe bukiety.













Ja na razie ciągle się uczę budząc podziw u żaby stojącej na moim biurku;))

 Uczę się też jak wykorzystywać moją „foto budkę” do fotografowania drobnych przedmiotów.



Nie wyobrażam sobie jak strasznie nudne musi być, życie bez jakichkolwiek mniejszych lub większych pasji ot tak od poniedziałku do niedzieli.

 Choć zapewne wszystko może stać się pasją nawet zrzędzenie i dokuczanie innym ale czy warto na takie pasje tracić czas?

28 komentarzy:

  1. Your flowers are beautifully done...how pretty!!!
    Have a wonderful day~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za słowa uznania i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Wspaniałe kwiatuszki wyczarowałaś. Ja do robienia kwiatów się nie nadaję, nie mam do nich talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mi miło, że kwiatuszki sie podobają:)

      Usuń
  3. Kwiaty wyszły suuuper!!! A życie bez pasji? Cóż, nuuuda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że jak człowiek nie ma pasji to tak jak napisałaś nudzi się i szybciej się starzeje;) Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ciągle jeszcze za dużo się "denerwuję" przy ich robieniu znaczy ,że jeszcze muszę się uczyć;))) Dziękuję za wizytę no i cieszę się ,że kwiecie się podoba:)

      Usuń
  5. Oj, nie kocham tej pianki, nie:))) Kilka razy próbowałam zaprzyjaźnić się z foamiranem. Byłam nawet na kursie i... nic. Ale same kwiaty podobają mi się. Czerwone różyczki naj!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak nie jest to takie łatwe jak myślałam zazwyczaj , najgorsze jest klejenie. Palce mam zazwyczaj szybciej posklejane niż kwiaty;)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Precioso trabajo es impresionante el resultado. Enhorabuena. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko ostatnie dwa zdania to hit!!! Ja mam wrażenie, że właśnie niektórzy z marudzenia i uprzykrzania życia innym uczynili swoją pasję i misję życiową. Smutne, ale prawdziwe. Ja też nie wyobrażam sobie życia bez pasji, musi być wtedy nudno. A poza tym jak człowiek zajmie czymś ręce to i o głupotach nie myśli :)). Lucynko no wielkie brawa i ukłony za te kwiaty!!!! Oczu nie mogę oderwać!! Róże idealnie Tobie wyszły - jak żywe. Pięknie odzwierciedliłaś ich kształt :). Fajne zdjęcia wychodzą z fotobutki :).
    Miłego weekendu kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wiekiem pasja do dokuczania i zrzędzenia rozwija się w galopującym tempie dlatego bardzo się staram by nie mieć czasu na zgryźliwość;)) Dziękuję za mile slowa i również życzę słonecznego weekendu:)

      Usuń
  8. Też mam żabę koło laptopowego stanowiska (moja siedzi w trochę innej pozycji), dołączyła do podziwiającej koleżanki i ja też, bo kwiaty piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię żaby i jak widzę nie jestem w tym jedyna;) Dziękuję za mile słowa i odwiedziny, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Amazing roses, Lucyna!!!!!!!!!!! Many kisses, my dear friend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo , że róże się podobaja. Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Pięknie dałaś radę z tymi kwiatkami. Są śliczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,że kwiatki się podobją . Dziękuję:)

      Usuń
  11. Twoje kwiaty niczym nie różnią się od tych zerwanych w ogrodzie.
    Są piękne!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle poznaję ten materiał , powoli uczę się nowej techniki . Dziękuję za miły komentarz motywuje mnie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Piękne kwiaty wyczarowałaś!!! Ja też nie wyobrażam sobie życia bez moich robótkowych pasji:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko wyczarowujesz cudeńka. Miło mi Cie gościć . Buziaki:)

      Usuń