środa, 1 kwietnia 2020

Kredkami pogonić strach przed wirusem…


Co robić by nie myśleć w koło o epidemii, nie zamartwiać się co tam u bliskich, nie warczeć na osobistego małżonka i przede wszystkim nie czytać mnóstwa informacji czasami mądrych a czasami pisanych dla „lajków” bo ważne jest by czytali a że to fuck news kto by się tym przejmował.


Koszulek na razie brak , styropianowe cudeńka pomalowane ostał się jedynie mały słoń ale zostawiam go na gorszy czas mam nadzieje ,że taki nie nadejdzie nigdy.
Co pozostało?

Może porysować kredkami? Czemu nie. Kupiłam kredki niezbyt drogie , wyszperałam kilka tej samej marki w biurku i,  i tu się zaczyna przygoda , bo kredki jakieś dziwne . Co prawda zastanawiałam się po co na opakowaniu obok kredek umieszczono pędzelek ale kto by tam  przejmował się fotografią na opakowani, ba na opakowaniu nawet napisano „kredki akwarelowe „  a ja swoje dziwne te kredki i tyle.


Kiedy zadzwoniła do mnie córka podzieliłam się z nią swoimi uwagami na ich temat . A ona przypomniała mi, że dawno temu kupiłam jej takie kredki, że były wtedy bardzo drogie i że lubiła nimi rysować. Mamo nie pamiętasz tego? – spytała.  No nie pamiętam …ale fajnie, że ona pamięta takie miłe rzeczy z dzieciństwa.

W Internecie napisano, że „Kredki akwarelowe z zewnątrz przypominają zwykłe kredki ołówkowe. Różnica polega w ich wnętrzu. Akwarele zamiast twardego barwionego grafitu mają wodorozcieńczalny pigment, bardzo podobny jak w farbach akwarelowych, ale wilgotniejszy. Maluje się nimi inaczej niż farbami i kredkami…”




Tak więc maluję i odkrywam zalety tych niezwykłych kredek.
















































I wiecie co  postanowiłam kupić sobie duże pudło takich kredek za 70 zł,  fakt  może to nie jest jakaś ogromna suma ale dla kogoś kto nie bardzo lubi wydawać pieniądze na własne zachcianki to jest coś;))
No dobra to córka mnie namówiła i  zamówiła je w sklepie internetowy, czekam na przesyłkę.


Trzymajcie się Kochani musimy pokonać tego wirusa bo przecież tyle jeszcze rzeczy jest do zrobienia i zwiedzenia no i tylu ludzi do kochania :))








58 komentarzy:

  1. I to jest bardzo dobry sposób na spędzanie tego czasu w domu Super kolorujesz. Ja kiedyś też zainwestowałam w te kredki, ze 2-3 obrazki pokolorowałam i póki co leżą i czekają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są moje rysunki ale można jak ktoś chce pokolorować gotowe wzory:)

      Usuń
  2. Dawno temu też miałam takie muszę poszukac czy mi jakies zostały a kwiatuszki śliczne a ostanie to moje ukochane nasturcje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam nasrurcje. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego;)

      Usuń
  3. Your watercolour pencils have beai, intensive colours, love the flowers you made. Try not to worry, we can't change the situation but we will get through it. Stay healthy and safe, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Thank you very much. I wish you much health and good times :)

      Usuń
  4. Lucynko, świetne prace. Kredki akwarelowe dla mnie są dużo łatwiejsze w obsłudze niż akwarele:) Lubie ten efekt niespodzianki - rysuję kredkami, delikatnie pociągam po nich pędzlem i wow!!! Ja mam 18 sztuk - Koh I Noor -za dwie dyszki. Też dają radę. Pochwalisz się swoimi, jak już przetestujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że się pochwale , sama jestem ciekawa jakie sa te co kupiłam kosztowały niewiele. Nawet białej nie miałam wygrzebała ja w starym piórniku córki:))

      Usuń
  5. Ślicznie Ci wyszło testowanie kredek :-) Nasturcje obłędne!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba się zająć czymkolwiek , bo głowa boli od tych wszystkich informacji. Śliczne rysunki. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda "piszący" przeganiają się w podawaniu zatrważających informacji niestey nie zawsze prawdziwych:( Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  7. Lucynko!
    Bardzo piękne rysunki. Wystarczy oprawić w ładną ramkę i super prezent. Powinnaś zrobić akcję na swoim blogu.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło mi. Uczę sie tych nowych kredek ale bardzo mi się podoba malowanie nimi no i pomaga w przetrwaniu trudnych chwil. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Wspaniałe, zachwycające kwiaty!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne rysuneczki. Świetny sposób na spędzenie wolnego czasu, wycisza i relaksuje :)
    Pozdrawiam Lucynko i życzę dużo zdrówka, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tego czasu mamy sporo a rysowanie to faktycznie dobry sposób by go wypełnić. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  10. Fajne rysunki. Dobry sposób na odstresowanie:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśleć, że dawniej nie miałam na to czasu ciągle w biegu . Dużo zdrowia uważacie na siebie:)

      Usuń
  11. Wonderful post and I always enjoy your artwork. You are a very talented artist. Wishing you good health for you and your family and friends.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Thank you very much. I wish you good days and a lot of health :)

      Usuń
  12. Как здорово, Люцина! Люблю фиалки и тюльпаны!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Большое вам спасибо. Желаю вам здоровья и хороших времен :

      Usuń
  13. Piękne obrazki kwiatowe stworzyłaś!!! I u mnie w szufladzie znalazłabym takie kredki, może i ja po swoje sięgnę... Zgadzam się z Tobą Lucynko, jeszcze tyle rzeczy do zrobienie, tyle osób do kochania, hmmmm zamruczałam sobie ze wzruszenia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę sobie, że gdy to wszystko minie poskładam te rysunki do jednej teczki i napiszę kiedy powstały , może po latach ktoś je obejrzy... Dużo dobrych chwil życzę w ten trudny czas:)

      Usuń
  14. Beautiful drawings !!!!
    Keep going !
    Have a cozy day !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  15. Te tulipany są cudowne, wyglądają prawie jak żywe :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dzień poznaję te kredki od nowa ciekawa jestem jak będzie się malowało tymi, które zamówiłam Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  16. Lucynko przepiękne są Twoje rysunki! Znam kredki akwarelowe ponieważ kiedyś mój syn nimi rysował i jednocześnie malował :)). Dają niesamowity efek, co zresztą widać po Twoich pracach. No pewno że damy radę :)). Ja w to wierzę. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem pod wrażeniem tych kredko-akwareli :) Mocno wierze,że wszystko w życiu jest "po coś" i,że te trudne doświadczenie tez nas czegoś nauczy. Trzymaj się zdrowo :)

      Usuń
  17. Me encantan tus dibujos. Besitos y salud.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super te obrazki:)))zazdroszczę talentu malarskiego:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Muy hermosos tus dibujos. Me encantan.
    Que estés muy bien.

    OdpowiedzUsuń
  20. Poznawanie nowych technik to dobry sposób aby nie myśleć. Kredki akwarelowe lubię .Rysuj bo trening czyni mistrza :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest można zapomnieć o wszystkim co złe. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  21. Beautiful! Have a wonderful day.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tus dibujos son preciosos amiga.Bellísimos pensamientos
    Cuídate Lucyna.
    Desde casa te mando este abrazo 🙅

    OdpowiedzUsuń
  23. Unos dibujos fantásticos!!!

    Besos 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe to co piszesz o kredkach akwarelowych. Jakoś nigdy mi się nie składało aby podjąć próbę malowania nimi. A po Twoich rysunkach widzę, że warto po nie sięgać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bo są łatwiejsze w obsłudze od farb akwarelowych przynajmniej dla mnie. Te kosztowały około 10 złotych . Moje nowe kredki z kolei są z woskiem takie dość twarde i też są dla mnie kolejnym wyzwaniem. Pozdrawiam serdecznie:)



      ;

      Usuń
  25. Ciekawe takie kredki dla mnie trochę za drogie i z moimi umiejętnościami to trochę zmarnowane pieniądze by były ;P ale Ty w pełni zasługujesz na ten zakup bo tworzysz po prostu cuda. Kwiatuszki wyszły prześliczne więc rysuj, rysuj dla nas więcej i przepędzaj podłe nastroje wieloma barwami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat , którymi malowałam były niedrogie bo około 10 złotych ale to dla mnie nowość. Dziękuję i wszystkiego dobrego życzę:)


      Usuń
  26. Nawet nie wiedziałam, że są takie kredki. Dają fantastyczny efekt. Zastanawia mnie tylko czy do ich użycia potrzebna jest woda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak woda rozpuszvza kredki tak jak farbki. Maluje się super😊

      Usuń