wtorek, 14 kwietnia 2020

Moja maseczka ochronna z kocim pyszczkiem :)


A od czwartku jak na balu bez maski ani rusz.  No i stało się mamy nakaz , przykaz, obowiązek w każdym razie na pewno nie mamy wyboru , musimy nosić maski a raczej maseczki ochronne w miejscach publicznych.

I choć niespecjalnie jestem przekonana co do skuteczności wszelakich maseczek ochronnych takich co to można je zastąpić chustką albo szalikiem to jako zdyscyplinowana obywatelka a raczej obywatelka nie lubiąca płacić mandatów kupiłam a właściwie to kupiono mi cztery maseczki ochronne , które podobno są wielorazowego użytku, wystarczy je wyprać wyprasować i  będą nadal skuteczne tak przynajmniej zapewnia producent.

Co prawda w naszym mieście można dostać darmową maseczkę ale jak zobaczyłam ilu jest chętnych stojących w kolejce po owe maseczki odpuściłam sobie i postanowiłam zainwestować w maseczki nie bez żalu własne pieniądze. 😂


Maseczki są białe  sztywne jak nie przymierzając koci ogon no i wpychają się na oczy,  trzeba je co chwila ściągać. Może to wina maseczek a może moja nie wiem bo i te które mam w domu nabyte  jeszcze w czasach "przed epidemią" takie jednorazowe też są równie niewygodne.


Moja  znajoma Ania pochwaliła się na Facebooku maseczkami z kocimi  wizerunkami, pozazdrościłam jej i postanowiłam na jednej z moich maseczek namalować  koci pyszczek a co też chcę mieć fajna maseczkę jak już ma być mi niewygodnie to niech przynajmniej będzie ładnie:)  







Co prawda na komunikat o obowiązku noszenia maseczek zrobiłam minę podobna do tej jaką ma kot na moim rysunku ale jak mus to mus.;)





67 komentarzy:

  1. super kotek zagościł na twojej maseczce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło ,że się podoba kocisko. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Łoooooo, ale super!! Czadowe normalnie!!!! Nie są takie smutne. Ja mam przeróżne rodzaje maseczek, ale noszenie ich do przyjemnych czynnosci nie należy. Noszę okulary i czasami mi parują. A co będzie jak upały przyjdą? Strach pomyśleć. U nas stanęło kilka maseczkomatów, ale póki co nie korzystałami i nie zamierzam. Cena za jedną zwykłą, taką jednorazową jest zabójcza 8,50. Buziaki Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze kilka jednorazowych ale tez kiepsko się w nich czuję;)) Mam nadzieję, że do czasu upałów wszystko się unormuję bo inaczej będzie ciężko. Jak zwykle jedni martwią się o zdrowie a inni zarabiają na ich strachu 8, 50 za jednorazowa maseczkę to przesada. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Lucynko, cudowną masz maseczkę. Na ulicy zrobisz furorę.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki mam nadzieję,że nie będę musiała długo jej nosić . Zostawię ja sobie na pamiątkę ;)) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. W takiej maseczce na pewno robisz furorę na mieście :))). Podoba mi się takie podejście, praworządnie ale z humorem :). Ja też uważam, że przepisy są po to, żeby ich przestrzegać, a z tych akurat na pewno będzie jakiś pożytek. Może te maseczki nie są super ochronne, ale jak wszyscy będą je nosić, to zawsze tam trochę się ograniczy roznoszenie wirusów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie coś tam pomogą przynajmniej uspokoją niektórych a to już coś. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia:)

      Usuń
  5. Cudna jest :) I masz pewność, że chodząc w niej nigdy nie będziesz sama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak kot będzie ze mną ;) Dziękuję i dużo zdrówka życzę:)

      Usuń
  6. Nie no... taką maseczkę to aż się chce nosić, a nie te zwyklaki. Twoja jest ekstra! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję , milo mi . Wszystkiego dobrego życzę:)

      Usuń
  7. I to jest to, Podchodzić z humorem, ozdabiać gdzie się da,a życie stanie się przyjemniejsze.
    A koty to moj ulubiony motyw...więc jasne, ze zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty są podobno najlepszym lekiem na wszystkie choroby i smutki. Lubię koty i to bardzo:)

      Usuń
  8. Ależ suuuper :D Z czegoś niefajnego, zrobiłaś wesołą, cudną i pozytywną rzecz. Podoba mi się bardzo <3
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . cieszy mnie, że udało mi się wywołać uśmiech:) Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)

      Usuń
  9. Wow, I LOVE those cats. And the cat-mask is fabulous, what a wonderful idea. Something beautiful in these crazy times. Stay safe! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  10. Good night, how are you? I'm Brazilian and I'm looking for new followers for my blog. I can follow you too. https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    If you follow me, send the link to my blog and I'll follow you back.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna i bardzo oryginalna:) Kotek będzie umilać ten obowiązek noszenia maseczki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot to wieczny indywidualista, chodzi własnymi drogami trochę jak ja;)) Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia:)


      Usuń
  12. Потрясающая маска, Люцина! Люблю кошек! Просто обожаю! Кошачья мордочка для меня самое приятное изображение.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Я тоже люблю кошек. Кошки красивые и необычные животные. Хорошего дня :)

      Usuń
  13. Ta maseczka jest śliczna, kotek jest śliczny :)
    Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, milo mi :) Dużo dobrych chwil w trudnym czasie życzę:)

      Usuń
  14. The cat masks are cute. It will make heads turn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Thank you very much . It's nice that you like the mask. Have a nice day:)

      Usuń
  15. Ja to w ciepłe dni chyba padnę z maseczką. hehe Wachlowanie będzie na maksa. :D Podziwiałam już na Instagramie, ale teraz mam większy obraz, bo na kompie. :) Maseczkę zrobiłaś rewelacyjną, bardzo mi się podoba. No, to teraz będziesz zwracała na siebie uwagę i może nie jedna osoba się miło uśmiechnie. Śliczna maseczka, jedyna taka. :) Pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem jak wytrzyma w maseczce ochronnej bo mi włazi na oczy. Mój znajomy podesłał mi obrazek faceta z ogromnymi , odstającymi uszami podpisany "nosił maseczkę prze 3 miesiące". Mam nadzieje ,że moje uszy wytrzymają i pozostaną na swoim miejscu:)) Damy radę, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  16. Radość w nieradości:))i tak trzymaj:)))super maseczka:)))jeszcze na fb widziałam takie duże usta a jak się ją rozkładało to wychodził usmiech z dwoma zębami:)))nie dało się nie uśmiechnąć:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam tą uśmiechniętą maseczkę, fakt zabawna:)) Trzeba sobie jakoś radzić z tym paskudny wirusem;)) Dużo zdrowia i optymizmu życzę:)


      Usuń
  17. Ha quedado muy original.
    Cuídate Lucyna.
    Desde casa te mando este abrazo 🙅

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna maseczka! Kocisko zabójcze i będzie przyciągać wzrok :-) zazdroszczę :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Miło, że kot się spodobał:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  19. Łał, bardzo oryginalna ta Twoja maseczka Lucynko. W bardzo pozytywnym tego słowa znaczeniu. Kapitalnie wygląda. Pozdrawiam serdecznie. Trzymaj się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życze dużo zdrowia i pogody ducha w ten niedobry czas. :)

      Usuń
  20. Conozco pocas artesanas que pinten así. Tienes mi mayor admiración.

    Besos 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyjątkowa maseczka , na pewno będziesz wyróżniać się w tłumie. Bardzo mi się podoba . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ,że maseczka się Ci spodobała. Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Original y muy bonita. Besitos y salud.

    OdpowiedzUsuń
  23. A very cute mask, and cute cat art. I haven't had to wear a mask yet as I have not had to be around people. My daughter-in-law's mother made us one each for when we do. Stay safe and well :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We must wear masks from 16/04/2020. Yesterday I was shopping in a mask for the first time. Have a nice day and a lot of health :)

      Usuń
  24. Świetna maseczka, naprawdę bardzo mi się podoba :D Jestem ogromną kociarą :D Ja wierzę w te maseczki, czuję się lepiej i pewniej mając ją na sobie, zwłaszcza, że mimo pandemii nadal chodzę do pracy i mam kontakt z ludźmi, różnymi ludźmi.
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli czujesz się lepiej to znaczy ,że maseczka spełnia swoje zadanie. Dziękuję i uważaj na siebie. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  25. No kto ma takie piękne oczy? No kto?.... Cudne kociaki a obok takiej maseczki trudno przejść obojętnie. Pod inną maseczką zagości pewnie uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę,że jeszcze będzie radośnie i moje zwierzaki będą uśmiechnięte:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  26. Chociaż stylowo będziesz wyglądała w czasach zarazy, mnie się podoba :D Ja stałam się właścicielką ślicznej różowej maseczki w białe groszki. Trzema przetrzymać te trudne chwile.

    Buziaki ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam ,że mnie nikt w tej maseczce nie pozna a tu znajoma w Biedronce mówi : "witam pani Lucynko " no i nici kamuflażu ;)) Pozdrawiam serdecznie w ten trudny czas:)

      Usuń
  27. Świetnie wygląda, fajny pomysł! Ja szyłam sama, ale mam edycję jesienną, bo szyłam z poszewki na poduszkę (bawełnianej), która kiedyś się podarła (i jak to ja, zostawiłam, bo się przyda i się przydała). Poszewka była w pomarańczowe i brązowe listki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Twoja.maseczka jest śliczna, no i nic.się nie marnuje a to ważne. :)





      Usuń
  28. Piękna jest Twoja maseczka, wygładasz w niej oryginalnie, na pewno pozostaniesz długo w pamięci mijajacych Cię ludzi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będzie trzeba zbyt długo nosić maseczki. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

  29. Thank you very much. a lot of good moments :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda bardzo oryginalnie :) Zastanawiam się tylko, czym sugerowałaś się przy zakupie tej maseczki? Ja właśnie trafiłam na stronę https://www.phamily.pl/blog/artykul/maski-ochronne-w-czasie-pandemii-jak-wybrac-najskuteczniejsza-ochrone.html i planuję zakup nowych maseczek, tym razem lepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kotek :) bardzo ładna maseczka, masz talent do rysowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialna maseczka! Jest niepowtarzalna :)

    Ja z braku czasu, zamówiłam gotowe z https://www.uniformshop.pl/.

    Super blog!

    OdpowiedzUsuń