środa, 29 kwietnia 2015

Kwiatowy stroik do włosów=)
































Tak się złożyło ,że od jakiegoś czasu nie czytałam tak zwanych pism kobiecych. Trochę z braku czasu a trochę dlatego,że większość informacji czerpię z internetu. Kiedy niedawno odprowadzałam córkę do pociągu na dworcu PKP wpadł mi w ręce a raczej nabyłam drogą kupna miesięcznik jak napisano „pismo dla prawdziwych kobiet”.

Mówiąc dokładniej to kopiłam „Claudie”. Wśród wielu porad bardziej lub mniej mi przydatnych znalazłam informacje o tym ,że bardzo modne są w tyn sezonie stroiki kwiatowe wpinane we włosy.
W sklepach jest duży wybór stroików w przeróżnych cenach. Jednak największą radość daje wykonanie własnoręcznie stroika .
Co mi było potrzebne ?
  • kawałki kolorowego szyfonu ( różowy i zielony)
  • nici , igła
  • wstążka zielona
  • guziczek tzw. grzybek
  • wsuwka do włosów
Z różowego szyfonu uformowałam kwiat do którego przyszyłam zielone listki z szyfonu.












Doszyłam zielona wstążeczkę i guziczek
W oczko guziczka włożyłam wsuwkę do włosów. 












Takie rozwiązanie jest lepsze od przyszywania kwiatu do wsuwki .



















Na dworze kwitną kwiaty czemu więc nie wpinać ich do włosów oczywiście świeże naturalne kwiaty są piękne niestety szybko więdną bez wody. Lepiej więc na większe wyjście wpiąć sztuczne kwiaty równie piękne a trwalsze.








Emilia wpięła kwiat we włosy na studencie święto "Juwenalia".
Kwiatek zrobił karierę w mediach  =))
fot. MM- Szczecin


fot.strona internetowa Juwenalia Szczecin



fot strona internetowa Radio Szczecin







Można zrobić wianuszek z drobnych kwiatuszków ale o tym innym razem =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz