piątek, 15 stycznia 2016

Na lato czekamy w mieście... (fotografie)


Styczeń , zimno, chlapa w telewizji powtórki starych filmów lub kłótnie polityków idę na spacer.
Miasto moje obfotografowałam już chyba o każdej porze roku i dnia ale ciągle odkrywam coś co mnie potrafi zaskoczyć.








 Dziś odkryłam ,że miasto moje tęskni za latem tak samo jak ja=))





Smutnie spogląda dama w kapeluszu z wystawy sklepowej bo na ulicy chlapa i ziąb.






   Ale pomimo to lato widać wszędzie  inna dama rozebrana zdaje się wołać "my się zimy nie boimy " .















Na kiosku w którym można kupić los do lepszego życia też letnie klimaty, ba kiedy podnieś wzrok odrobinkę wyżej w oknie zobaczyć można radosne kobiety w strojach plażowych.

No niby to tylko reklamy ale czyż nie mam racji , że miasto moje czeka na lato wszak nazwa zobowiązuje Zielona Góra. Zielona nie śnieżna, nie biała a zielona.

 Kierunek spaceru podpowiedziała mi strzałka na jednej z pięknych kamienic. No to ruszamy =)












2 komentarze: