sobota, 9 lipca 2016

Świerszcz w trzeciej odsłonie na zmówienie =))


Czasami tak bywa, że ktoś się spodoba i jego podobizna pojawia się w wielu odsłonach.
W tym przypadku jet nim Świerszczyk można by rzec Świerszczyk celebryta=))
A poważnie mówiąc poproszono mnie by jeszcze raz namalować podobiznę świerszczyka na koszulce powiem szczerze dość dużej koszulce=)
Świerszczyk z koszulki  niewątpliwie to ważna persona jakiś prezes czy dyrektor świerszczykowej społeczności . A jak prezes to musi mieć teczkę na ważne dokumenty i coś do zapisywania, wypisywania , podpisywania tych dokumentów. Ten namalowany przeze mnie ma niebieski ołówek bo choć ważny z niego gość to pokojowo usposobiony . Niebieski to wszak kolor symbolizujący pokój a nawet spokój .
Kupiłam koszulkę w pięknym turkusowym kolorze nie mylić z truskawkowym=)) . Prać ją trzeba będzie ręcznie bo jak to produkt z 100% bawełny troszkę "farbuje". A może to tylko przy pierwszym praniu , wyprać koszulkę należy przed malowaniem by sprać krochmal inaczej farba nie będzie się "dobrze wchłaniać".


Wyciągnęłam farby i pędzle z kufra i zabrałam się do pracy.

















Koszulka schła przez noc a rano przeprasowałam wzór po lewej stronie, dołączyłam moją "kuferkową" instrukcję obsługi .













A w poniedziałek wyślę koszulkę do osoby dla której jest przeznaczona . Ciekawe czy się spodoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz