piątek, 9 lutego 2018

Jak w kilka minut odmienić T-shirt .

T-shirt jest wygodny łatwy w praniu no i zajmuje niewiele miejsca w walizce .
T-shirty na dobre zadomowiły się szafach damski, męskich i dziecięcych noszą je prawie wszyscy bez względu na pleć, wiek i status społeczny. Dla mnie najfajniejsze jest w n ich to,że wystarczy odrobina fantazji , ciut więcej czasu i pracy a z zwykły T-shirt może zamienić się w bluzeczkę w której można wybrać się np. na kawę z ukochanym czy ploteczki z przyjaciółką=)
Ja uwielbiam ozdabiać T-shirty malując  lub haftując na nich przeróżne motywy . Choć można ozdobić je choćby  ręcznie wydzierganymi koronkami. Jak już pisałam w wcześniejszych postach dostałam od mojej internetowej znajomej Sarenki mnóstwo koronkowych cudeniek. 

Dziś znowu zajrzałam do pudełeczka w którym je przechowuje i wpadłam na pomysł ja odmienić zwykły zielony T-shirt .


Na początku ułożyłam kwiatuszki na koszulce by powstał z nich bukiecik . Białą kredką zaznaczyłam miejsca gdzie przyszyte  kwiatuszki i listki. Pozostało przyszyć elementy i gotowe. 
Najważniejszy jest pomysł i dobre chęci =)









Zobacz też http://kufereklucyny.blogspot.com/2018/01/koszulka-z-koronkowa-sowa.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz