niedziela, 14 października 2018

Pan samochodzik i koszulka;)


       

Choć w kalendarzu jesień to pogoda nas rozpieszcza 24 stopnie Celsjusza to w naszym kraju raczej rzadko spotykany luksus. A jednak lato na chwilkę wróciło i można nadal nosić koszulki z krótkim rękawem.
            
        Odkładałam malowanie tej koszulki z rożnych powodów  brak pomysłu,  brak czasu  aż zbrakło wymówek i trzeba było zabrać się do pracy.
            


          Tym razem postanowiłam ,że na koszulce namaluje autko inspirowane samochodem Volkswagen a że jak już wspominałam mamy iście letnia pogodę to odpowiedni będzie Volkswagen Cabrio.



Volkswagen to samochód  to z założenia miał być samochód na kieszeń przeciętnego klienta  tak miało być choć czy tak jest to zależy od kraju i dochodów jego obywateli.


Ja mam swojego Volkswagena dostałam od córki pod choinkę co prawda jest malusieńki ale za to czerwony i z pojemną pamięcią ;))
       

       





         
W korowodzie winobraniowym  zawsze nie może zabraknąć wielbicieli        Volkswagenów Typ 1  nazywanych potocznie Garbusami . 








Volkswagen Garbus to samochód produkowany przez niemiecką markę Volkswagen  od 1938 roku aż do 2003 roku. Samochody z chłodzonym powietrzem silnikiem umieszczonym za osia tylną z tylnym napędem był najdłużej produkowanym samochodem w historii.





      Dość gadania czas zabrać się za malowanie ...;)













2 komentarze:

  1. Świetny!!!! Pamiętam garbusy, moja ciocia miała:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zielony garbus parkuje niedaleko mojego domu , bardzo mi się podoba. To maleńki samochodzik w sam raz dla mnie;)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń