niedziela, 3 marca 2019

Breloczek z kotem …


Co można robić kiedy pada deszcz i jak zwykło się mawiać pogoda jest pod psem ? 

Można zajrzeć do puszki do której nie zaglądało się od lat i znaleźć breloczki drewniane takie pół fabrykaty . 

Co można zrobić z tymi breloczkami ?
Można na nich coś przykleić jak się ma klej albo namalować jak się ma farby;)) 



Mam akurat farby więc postanowiłam namalować jakby prawem serii  ( na poduszce już namalowałam) koci pyszczek. Breloczek jest niewielki taki kwadracik o boku 3,5 cm.  
Kota namalowałam farbami akrylowymi  tył i boczki dostały złotą oprawę . Kot zasługuje na wszystko co najlepsze;))









Trudno jest namalować coś na tak malej powierzchni ale się udało i w ,że tak powiem na żywo wygląda lepiej niż na fotografii .



Skrzywdzić kota jest bardzo łatwo, ale, wierzcie miżaden to honorżaden!
Michaił Bułhakow


Piękne i bardzo prawdziwe słowa.


https://pl.pinterest.com/ldrozlowska/

18 komentarzy:

  1. Super breloczki, piękny drobiazg :D
    Pozdrawiam , Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki bardzo mi miło ,że breloczek się podoba :) Uściski;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rzesz kurka, ale jesteś zdolna Lucynko!!! Chylę czoła!! Taki kot na takim maleństwie!!! Pełny podziw!! Brawo TY!!:)) Lucynko piękna jest ta złota farba, mogę zapytać jakiej firmy??:)) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tyle miłych słów aż chce się "tworzyć", dziękuję bardzo, bardzo. Farba to akrylowa farba do tkanin Amsterdam . Farby do tkanin sprawdzają się przy malowaniu na innych powierzchniach. Drewniane powierzchnie utrwalam werniksem akrylowym . Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Lucynko!!! Znam tą firmę, ale nie wpadłam na pomysł z farbami do tkanin więc tym bardziej Tobie kochana dziękuję :)). Zaraz poszperam w internecie :)) Werniksem tez zabezpieczam moje solniaki :)) Miłego dnia!!

      Usuń
  5. Kiciuś wyszedł piękny. Gratuluję umiejętności. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję:) Dobrze czasami zajrzeć do starej puszki i znaleźć coś o czym się zapomniało a co się może przydać;)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze :) Ja z wielkim trudem pozbywam się rzeczy, które nie są niezbędne, dzięki czemu też od czasu do czasu odkrywam coś :)
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  7. Masz piękne pomysły! A dodatkowo- pięknie malujesz! Bardzo ładne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne dzięki za pochwały miło się robi na sercu. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo . Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ekstra! Podziwiam Cię Lucynko i to bardzo, bo ja nawet na wielkim papierze nie umiałabym narysować kota, bo nie potrafię, a Ty zrobiłaś to na takim maleństwie... super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koty są wdzięcznym tematem do malowania bo są urodziwe;) Mam taki cieniutki pędzelek do malowania drobnych wzorków ale znalazłam go już po namalowaniu kociaka tak to bywa przedmioty
    bywają złośliwe . Tym bardziej cieszę się ,że kociak się podoba. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę ! Stworzyłaś naprawdę piękny i unikatowy drobiazg ! Cudny jest !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie,że Ci się spodobał taki koci akcent w marcowy czas;)) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie trudno na takiej małej powierzchni coś namalować. ja na razie na moich breloczkach próbuje proste wzory a ty namalowałaś taki super koci pyszczek

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak to prawda dość trudno szczególnie gdy nie ma się szkła powiększającego takiego na stelażu . Bardzo sie cieszę ,że kotek się spodobał. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń