niedziela, 8 marca 2020

Prezent dla prawdziwej kobiety ;))


Właściwie to obiecałam sobie, że dziś nic nie robię, ale mi się zrymowało;))
 Dziś 8 marca Dzień Kobiet  czyli panie świętują a panowie jak tam sobie chcą .


O samym  święcie napisano już  mnóstwo choć nie zaszkodzi przypomnieć ,że nie jest to żaden komunistyczny wymysł ale hołd oddany kobietom walczącym o swoje prawa.  Więcej poczytaj w Wikipedii Dzień Kobiet

Najbardziej mnie denerwuje kiedy to kobiety same rezygnują np. z prawa do stanowienia o sobie, z prawa do równego wynagrodzenia, prawa do nauki itp.

Już słyszę jak ktoś mówi „no tak feminizm kończy się wtedy kiedy trzeba wnieść walizkę po schodach”. O tuż nie do końca tak jest przynajmniej w moim przypadku;) 
Pamiętam taką zabawną sytuację kiedy to podczas wsiadania do pociągu jeden z moich kolegów chwycił za moją walizkę by mi ją wnieść do przedziału. Ofukałam go ,że sama sobie dam radę . Kolega się odrobinkę obraził ja go przeprosiłam i mieliśmy z tej sytuacji powód do żartów. No cóż nic minie tak nie denerwuje jak słodkie kobietki gotowe rozpłakać się na zawołanie z byle powodu a po chwili wbić przysłowiowa szpilę w serce innej kobiety.

Ale żeby nie było nie jestem ani taka słodziutka jak cukierek ani taka wredna jak żmija. Jestem kobieta a kobieta zmienną jest.

Dziś kiedy już odebrałam wszelkie życzenia, kwiaty i słodkości postanowiłam coś zrobić dla siebie i dla innych. 



Dla siebie bo to ja będę tego używać a dla innych bo to coś będzie ostrzegać przed próbą zbytniego spoufalania się .;))
Co  takiego zrobiłam ?

O tuż na torbie a jakże ekologicznej namalowałam kapelusz i buciki.
Kapelusz czarownicy z słodziutką chusteczką w stylu „pin - up”  i czerwone szpilki  co prawda pewnie miałabym kłopot by w takich ustać ale pomarzyć  dobra rzecz.









Kochane dziewczyny wszystkiego dobrego i pamiętajcie to my jesteśmy piękniejszą połową ludzkości.








74 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł z tą torbą, świetny przekaz:))) Nie jest łatwo być kobietą w dzisiejszych czasach i niekoniecznie powinno się nas nazywać "słaba płeć". Dajemy sobie jednak radę i to jest piękne. Wszystkiego najlepszego Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest. Dziękuję i życzę miłego świętowania:)

      Usuń
  2. No Lucynko torba wyszła Tobie ekstra, a jej przesłanie jest mega!!!! Mnie najbardziej wkurza, kiedy kobiety nie szanują siebie, a swoje ciało traktują jak towar, przedmiot, wręcz eksponat - nie dotykaj, nie przytulaj, bo makijaż mi się rozmaże i fryzura zniszczy, nie pójdę tam, bo się pobrudzę, nie rób zdjęć, bo brzydko wychodzę albo zrób zdjęcie numer 1021 może w końcu będzie ładne itd. Nie lubię też histeryczek i leniwców. Ech, kobietki więcej luzu nam potrzeba i dystansu :))). Lucynko najlepsze życzenia z okazji naszego święta!!!:)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo mi miło, że Ci się podoba malunek na torbie no i jego przeslanie:) Super jest świętować razem z Tobą. Miłego wieczoru życzę:)

      Usuń
  3. Cudna torba! Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń

  4. Torba jest tak piękna, że absolutnie nie nadaje się na zakupy tylko jako obraz na wernisaż.
    Wszystkiego najlepszego, Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful art and photos, love the hat and shoes, great idea! Happy women's day! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba super, podoba mi się bardzo :D
    Miłego wieczoru kobiet <3
    Uściski serdecznie Lucynko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  7. Beautiful flowers and tote bag to celebrate this special day!
    Happy Women's Day.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta torba. Masz niezaprzeczalny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madre mía!!! Qué bien dibujas. Te quedó ideal.

    Besos 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestawienie - elegancja szpilek i niewiadoma kapelusza. Bo niby czarownica ale z kobiecym słodkim akcentem. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taki miks kobiecych cech;)) Dziękuję bardzo za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. С праздником, Люцина! Поздравляю с Международным Женским Днём!
    Пускай живет весна в душе,
    Пусть в сердце радость расцветает,
    От зимней спячки ведь уже
    Весна весь мир освобождает!

    Желаю жить, любить, мечтать
    И каждым мигом наслаждаться,
    Как солнце яркое, сиять
    И лучезарно улыбаться!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Прекрасное стихотворение. Спасибо и хорошей недели :)

      Usuń
  12. torba cudowna...jakbys sprzedawala to kupuje :) :) :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba świetna ! Rewelacyjna !!! Ja jestem dumna z tego, że jestem kobietą. " Słaba płeć, a jednak najpiękniejsza. Słaba płeć , a jednak najsilniejsza..."
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) "Mieć pół kilo biżuterii.
      Kapelusze takie duże..." ;))

      Usuń
  14. Ja lubię świętować Dzień Kobiet i Tobie też wszystkiego najlepszego życzę 🌷🌷🌷🌷🌷. Rysunek przepiękny , na torbie wygląda rewelacyjnie . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię świętować bo każda okazja do odrobiki radości jest dobra.:) Dziękuję i życzę miłego tygodnia:)

      Usuń
  15. Świetnie wyszła ta torba:) Oglądałam też koszulkę z koalą i tenisówki z kotkamiRewelacyjne prace.Myślę, że pomysł na tenisówki zgapię ;)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię to i wiem, jak ważne są prawa kobiet. Ciekawy post, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny komentarz. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  17. Beautiful flowers. You can sketch very well.

    OdpowiedzUsuń
  18. Las rosas son preciosas y el dibujo también. Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny prezent sobie zmalowałaś!!! Ja też zaliczam się do tych zaradnych, ale coraz częściej zastanawiam się, czy warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak może lepiej być jak w piosence "jestem taka mala" ;)) Miłego dnia:)

      Usuń
  20. Piękny rysunek na torbie o interesujący post.
    Pozdrawiam serdecznie Na

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ Ty masz odjazdowe pomysły :). I niezaprzeczalny talent! Świetna torba, świetny malunek!

    OdpowiedzUsuń
  22. Taška je nádherná a originálna, krásna práca.
    Pekný deň a pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to,że torba się ci spodobała. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  23. Hehe o prawa kobiet musimy walczyć ale pomóc wnieść walizkę sobie dajmy :) bo potem narzekamy, że już na tym świecie nie ma dżentelmenów, gdy naprawdę z czymś ciężkim nie dajmy sobie rady :) Pomagać trzeba sobie wzajemne, silna kobieta może pomóc np starszemu mężczyźnie :) ale propozycja pomocy kończy się niemiłym słowem to nikt już pomocy nie proponuje.
    Rysunek jak zwykle piękny. Co prawda ja szpilek nie znoszę. Raz, że nie umiem w nich chodzić, a dwa, że kocham trampki :D za to w kapeluszu czarowny mogłabym latać na miotle <3 ale Twoje połączenie na torbie ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tamtego zdarzenia już nie jestem aż tak "radykalnie samodzielna";)) Jeśli chodzi o szpilki do już nie nosze ich na co dzień choć dawniej nie wyobrażałam sobie innych butów niż takie na obcasach co najmniej 8 cm. A co do latania na miotle to czemu nie? lekki podręczny podniebny skuterek przydałby się każdej kobiecie;))

      Usuń
  24. Wydawało mi się, że zostawiłam komentarz! Torba podoba mi się szalenie, nie umiałabym tak pięknie i realistycznie jej zamalować.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ,że to co robię się podoba. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawoam

      Usuń
  25. You are very talented. Sounds like a perfect Woman's Day.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ой как я удачно набрела на польский блог! И где тут подписаться? В моём изучении польского очень кстати читать такие заметки.
    Lucyna, привет из Краснодара и Познани одновременно. В Познани сын живет)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Привет, приятно познакомиться.

      Usuń
  27. Świetny pomysł na torbę :D Super się prezentuje i bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba sposób zrobienia torby. :) My kobiety jesteśmy silne i twarde, wbrew pozorom jak postrzegają nas mężczyźni. Ostatni mój wpis jest właśnie o sile kobiecości - w wolnej chwili zapraszam do lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzień dobry, pani Lucina!
    Przypadkowo natknąłem się na twojego bloga w korespondencji Larisy. Naprawdę podobały mi się twoje małe zwierzęta, kwiaty i wiele innych. Mówię płynnie po polsku, już źle piszę, ponieważ od dawna nie bylem w Warszawie. Dlatego trochę użyłem translatora sieciowego. Niestety, ze względu na ostatnie międzynarodowe wydarzenia i koniec mojej kariery zawodowej, moje relacje z moimi polskimi przyjaciółmi, do których należy reżyser Krzysztof Zanussi, zostały praktycznie zniszczone. Odwiedził mnie w Teatrze Nowosybirskim „Stary dom”, którym kierowałem przez 12 lat. Teraz absolutnie nie ma z kim się porozumiewać po polsku. To dla mnie wielka katastrofa. Mam nadzieję, że dla ciebie. Jeśli chcesz, odwiedź mnie:
    https://cem-verh.blogspot.com/
    Semen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Mam nadzieje ,że kiedy uda się nam wygrać walkę z groźnym wirusem znowu będziemy mogli swobodnie zwiedzać świat. Wszystkiego dobrego.:)

      Usuń
  30. W zeszłym roku zapomniałem o tym święcie, do jesieni było gadania... dlatego w tym roku zamówiłem znacznie wcześniej prezent i było zaskoczenie ogromne. Na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet są naprawdę ciekawe pomysły na takie podarunki. Sami sobie zobaczcie, co by Wam Panie się podobało z tego sklepu? Na przyszły rok już mogę coś wybrać.

    OdpowiedzUsuń