wtorek, 8 sierpnia 2023

Moje kartki na serdeczne życzenia:)

         Co robić gdy pada deszcz choć podobno miało być piękne wręcz upalne lato? Może spróbować sił z 

'produkcją" kartek okolicznościowych  ? A czemu nie? Choć nie mam zbyt wiele doświadczenia w tworzeniu pocztówek  i nie mam pojęcia gdzie kupić te wszystkie papiery, kwiatki itp to mimo wszystko postanowiłam zrobić kartki po swojemu. 

      Miałam kilka takich kartek z namalowanymi kotami ale powędrowały w świat do bliskich i znajomych oczywiście były to kocie portrety tym razem na moich kartka pojawiły się kwiaty i psy , Mam nadzieję,że nasza kotka Tosia nie obrazi się .;))


     Kartki namalowałam na kupionych w sklepie "karnecikach" do których dołączono koperty. 















32 komentarze:

  1. Świetne, te z kwiatami szczególnie mnie zauroczyły. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo . Pozdrawiam i życzę dobrego dnia😊

      Usuń
  2. Lucynko, malowane kartki są cudne!!! Twoje malunki nie potrzebują innej oprawy, są ozdobą same w sobie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło , że moje "malowanki" się Ci podobają. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  3. Prześliczne kartki Lucynko, a szczególnie podobają mi się te z kwiatkami. W sklepie Action można kupić wiele przydasi do rękodzieła w niewygórowanych cenach, są też sklepy internetowe, ale ceny w nich są wyższe. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zachodzę do tego sklepu , faktycznie jest tam wiele fajnych rzeczy. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  4. Aunque yo prefiero los gatos, también los perros merecen ser protagonistas en tus bellas tarjetas. el tema de las flores también gusta bastante.
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda pieski też zasługują na własne portrety;) Miłego dnia😊

      Usuń
  5. Śliczne kartki. Cudne malunki. Powzdychałam nad nasturcją - uwielbiam:)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasturcje kojarzą mi się z wakacjami też je lubię. Pozdrawiam serdrcznie:)

      Usuń
  6. Me parecen preciosas, todas me gustan. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, your card are fabulous! Love them. Have a great week, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, szczególnie wpadła mi w oko ta z nasturcjami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasturcje to moje ulubione kwiaty. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Przepiękne karteczki. Nasturcje doskonałe, Lucynko!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ależ to są małe dzieła sztuki! Sklepowe mogą się chować. Coś pięknego. Nie wiem, która jest piękniejsza. Zachwyt normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kartki bardzo ładnie się prezentują :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne. Te z kwiatami wyjątkowo mnie zauroczyły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i oryginalne te Twoje kartki. I jedno jest pewne - nikt inny nie dostanie takich samych :).

    OdpowiedzUsuń