sobota, 14 września 2019

Korowód Winobraniowy 2019 bajkowy i kolorowy.

Jak co roku w przed ostatni dzień Winobrania 2019 ulicami miasta przeszedł barwy korowód. W tym roku jakoś tak się niefortunnie się złożyło, że choć widziałam prawie wszystko to za daleko było bym moim amatorskim sprzętem mogła sfotografować wszystko, co chciałam.  



Korowód przy trybunie gdzie zasiadali honorowi goście rozdzielał się na dwa odrębne pochody i część przechodziła obok mnie, więc to, co mi się udało sfotografowałam i pragnę Wam pokazać.  


A na razie zapraszam na Korowód Winobranie 2019:)  










































Zobacz też…;))






71 komentarzy:

  1. Lovely photos, you have fun festivals in your town. It
    's a bit like our carnival, but nicer. Have a great weekend, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To tylko mały kawałek jaki udało mi się złapać w obiektyw.Było super:)

      Usuń
  3. Faktycznie bardzo kolorowo tam było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak korowód trwał 1,5 godziny każdy znalazł coś dla soebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gostei bastante de ver as fotografias deste belo desfile, aproveito para desejar um bom Domingo.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. to prawda w korowodzie byli wszyscy radośni. W tym roku trasa była nieco zmieniona .Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Wspaniała relacja. Fantastyczny korowód. Tyle uśmiechów i optymizmu. Miło patrzeć.
    Pozdrawiam serdecznie. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Na Winobraniu nie zabrakło bułgarskich smakołyków i wina:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Ależ fajnie. Wspaniałe są takie imprezy. Ludzie integrują się i świetnie bawią w swoim towarzystwie. Jest kolorowo i wesoło :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie spacerują , tańczą , piją wino albo sok no i częściej się uśmiechają:) Dobrego tygodnia życzę:)

      Usuń
  9. Kolorowo, radośnie, bajkowo, przyjaźnie, integracyjnie - jednym słowem cudownie się bawiliście!!!:)) Bardzo podobają mi się te Czarownice :))) Też bym tak przebrała się :)). Buziaki Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarownice niosły hasło "Baby rządzą" ;)) Też mi się podobały :) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Wspaniałe wydarzenie, pełne koloru, uśmiechu i przyjaźni, super! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest radośnie . Dziś jeszcze odpoczynek a od jutra sprzątanie:))

      Usuń
  11. Świetna fotorelacja z tej ciekawej i widowiskowej imprezy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie wydarzenia wymagają ogromnego nakładu pracy, zawsze doceniam bo sama nie raz przygotowywałam podobne wystepy. Genialne stroje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko maleńki wycinek z tego co się działo. Stałam w niedogodnym miejscu aparat nie wszystko "łapał":)

      Usuń
  13. Wygląda na świetną zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała impreza, korowód bardzo kolorowy i wesoły. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że fotografie się spodobały. Milo mi ,życzę milego tygodnia:)

      Usuń
  16. Hi Lucyna! That's a lot of fun. All fairies and their friends are wearing cute and colorful costumes. It seems really in the fairy tale.

    Thank you for amazing photos.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo ludzi i bardzo kolorowo super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było kolorowo i różnorodnie a to bardzo ważne by każdy mógł znaleźć swoje miejsce. To malutki wycinek korowodu bo w tym roku stałam za daleko jak dla mojego aparatu:))

      Usuń
  18. Wspaniały korowód.:) Bardzo podobają mi się stroje z epoki. Pozdrawiam Lucynko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się spodobały tym bardziej ,że to grupa "fascynatów" nie aktorów;)

      Usuń
  19. Fajnie:) Aż miło popatrzeć na radosnych ludzi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne , kolorowe święto winobrania. Cudne fotki . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ pieknie i kolorowo, fajnie to musiało być widzieć z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda co roku jest coś nowego . Ja w tym roku dość kiepskie wybralam sobie miejsce i dlatego nie wszystko udalo mi się sfotografować. Pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Alez fajna, kolorowa i radosna "impreza" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla lubiących przygotowywanie kostiumów to prawdziwa frajda , można się zgłosić do udziału w korowodzie. Jest zawsze temat przewodni ale jak widać każdy pomysł jest akceptowany:)

      Usuń
  23. Bardzo fajny i barwny korowód. W jakim to było mieście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim rodzinnym mieście:)) w Zielonej Górze tu sadzono winorośl już w XIII wieku a korowód to tradycja kultywowana od XIX wieku , zmieniali się ludzie, rządy ba nawet granice państw a korowód był;))

      Usuń
  24. Fun and colourful carnival in town.

    OdpowiedzUsuń

  25. It has been like that for centuries. Kisses:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pozostaje mi tylko żałować,że nie byłam, nie widziałam.
    Może kiedyś. ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto . Sama lubię ten czas. Korowód to swoiste podsumowanie Winobrania. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie .

      Usuń
  27. swietne wydarzenie! swietna zabawa! jak kolorowo :D <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie miałam przyjemności być na winobraniu:))a szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Preciosas, curiosas y divertidas fotos Lucyna, me encantan. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  30. Widać, że humory i pogoda dopisały. Impreza na pewno bardzo udana. Dziękuję, ze mogłam dzięki Tobie wziąć udział w tym wspaniałym wydarzeniu 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Jak fantastycznie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt jest co wspominać w chłodne wieczory przy lampce dobrego wina:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  32. Świetne zdjęcia :)
    Widzę, że impreza była udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No i co ważne za rok jak nic nie stanie na przeszkodzie znowu ruszy korowód;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  33. Przepięknie, ciekawe stroje i pomysły, uwielbiam takie wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię pomysłowe kostiumy i "przebieranki" jest pole do puszczenia wodzy fantazji. :)

      Usuń
  34. Pięknie i kolorowo. Super korowód. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było radośnie i bajkowo warto wybrać się w przyszłym roku:) Pozdrawiam:)

      Usuń