czwartek, 23 stycznia 2014

Koszulka z ręką w roli głównej=)


Na podwórku czarno-biało a ja właśnie wyciągnęłam z szafy czarną koszulkę mojego dorosłego dziecka. Wiadomo dorosłe dzieci nijak do ciepłego ubioru nawet w mrozy namówić trudno. No może koszulka oczywiście czarna ozdobiona białym wzorem zasłuży sobie by ją ubrać pod sweterek czy bluzę. Jeśli chodzi o jasne koszulki przeniesienie wzoru z kartki na koszulkę nie stanowi to żadnego problemu ale przy czarnych ubraniach jest to już problem.









Tak więc malować trzeba niejako „z głowy”.
Tym razem postanowiłam wykorzystać stary pomysł z dzieciństwa i pomalowałam dłoń białą farbą a następnie odbiłam ją na koszulce.

Wystarczyło domalować kilka gałązek i kwiatków i efekt jest całkiem niezły. Ciekawe czy spodoba się mojemu dużemu dziecku=))



POTRZEBNE SĄ:
biała farba do tkanin
pędzelki jeden duży do naniesienia farby na dłoń i cieńszy do namalowania wzoru
i to właściwie wszystko=)

Koszulkę należy po wyschnięciu wzoru przeprasować po lewej stronie żelazkiem w temp. 40 st. C


A warto  na rzeczach , które wykonujemy zostawić swoje inicjały bo sprawi ,że koszulka czy inna wykonana przez nas rzecz będzie mieć "osobisty" akcent=)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz