niedziela, 6 kwietnia 2014

A jednak będzie ….


Do maja jeszcze zostało mnóstwo czasu po drodze są święta Wielkanocne i cały ten zgiełk z nimi związany ale dziś córka napisała mi „mamo Most Gitarowy jednak się odbędzie”. Nic nie stanie na drodze młodym gitarzystom a konkretnie brak funduszy. 

Organizatorzy napisali „Na Waszą prośbę udostępniamy plakat GM14. Kilkoro z Was wyraziło chęć powieszenia wydrukowanej kopii w bliskich Wam miejscach aby pomóc promować imprezę. Jeszcze raz apelujemy abyście nie wieszali 'na dziko' na murach, słupach ogłoszeniowych drzewach i abyście uzyskali pozwolenie właściciela budynku, szkoły (dyrekcji) przed powieszeniem.
Pozdrawiamy!' I udostępnili plakat tegorocznego „mostu”. 




A mi przypomniały się poprzednie lata i 2010 rok kiedy to moja córka powiedziała , chcę wziąć udział w Moście Gitarowym. Wiecie jak to jest kiedy dziecko już wie ,że da radę a my ciągle myślimy „jak moje małe dziecko poradzi sobie wśród tylu ludzi” =)) Z ciekawości poszłam z aparatem by zrobić kilka fotografii takich „ku pamięci”. Nie umiem grać na żadnym instrumencie mój śpiew pozostawia wiele do życzenia ale kiedy usłyszałam jak oni grają to wiedziałam ,że ta impreza to jedna z najfajniejszych imprez w Zielonej Górze. Byłam z aparatem na każdym Moście Gitarowym w naszym mieście.
Nie tylko ja kocham fotografować pasjonatów gry na gitarze i tych co to dopiero stawiają pierwsze kroki i wirtuozów. Tak więc i dla fotoamatorów Most Gitarowy to ważne wydarzenie. W tym roku nie wyobrażam sobie by Mostu nie było trzymam mocno kciuki by pobito rekord .
A jak było w poprzednich latach zobaczcie =)




2010 rok

















2011rok




















2012 rok











2013rok
















i czekam na 2014 rok=)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz