sobota, 19 kwietnia 2014

Fotografia , fotografowanie i odpoczywanie=))


Kiedy już przygotowania do świąt można uznać prawie za skończone , warto wybrać się na krótki spacer by odpocząć, pogadać i pobawić się w sesje fotograficzną. Pobawić się , bo fotografowanie to naprawdę duża frajda szczególnie gdy można popuścić wodzę fantazji. Co prawda moja córka chciała by fotografie były zabawne takie z przymrożeniem oka a ja z kolei próbowałam namówić ją na "sesję" w stylu "międzywojennym", no takie lata dwudzieste lata trzydzieste ubiegłego wieku.
W końcu dogadałyśmy się i pokusiłyśmy się o próbę fotografii w stylu pin up girl . Chyba każda kobieta marzy by być uosobieniem słodyczy z dużą dawką hm jak to nazwać kobiety niezależnej. Prawdziwa kobieta potrafi z wdziękiem poruszać się w butach na wysokich obcasach jak i wbijać gwoździe ... tak przynajmniej mawiała moja babcia=)

Gdzie jest najpiękniejsze miejsce w naszym mieście?


Oczywiście to Winne Wzgórze z Palmiarnia i winnicami . To miejsce spotkań zakochanych i żelazny punkt wszystkich wycieczek .
lata sześćdziesiąte XX wieku (archiwum rodzinne)
I pomyśleć ,że dawniej był tu niewielki Dom Winiarza a wzgórze nosiło nazwę Wzgórze Gemplera. Dla mnie każdy powód jest dobry by wybrać się tu i chwilkę odpocząć=)









To efekt naszego dzisiejszego fotografowania=).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz